در نمایشگاه Blechexpo 2017، دو مجله آلمانی “MM MaschinenMarkt” و “Blechnet” جوایز متعددی را برای راهکارهای نوآورانه در زمینه پروسه ی ورقهای آهن برای شرکت کنندگان در نظر گرفته بودند. تعداد زیادی از تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی برش، نوآوری های خود را برای بدست آوردن جایزه ی نوآوری نمایشگاه با نام “Award for the Blechexpo 2017” که در شش دسته ی مختلف اهدا می شد را به رقابت گذاشتند.

برای بدست آوردن این جایزه لازم است که تولیدکنندگان راه حل های کاملا جدید یا پیشرفت های بسیار چشمگیر بر مبنای تکنولوژی های شناخته شده را ارائه دهند. علاوه بر آن، بایستی سردبیران این مجله ها که کاملا به تکنولوژیهای مربوطه تسلط دارند، نوآوری محصول را تایید نمایند.

 

حضور بیسترونیک و عملکرد درخشان آن

در دسته ی “فرم دهی سرد/گرم”، بیسترونیک با محصول Mobile Bending Robot Xpert 40 توانست عملکرد قابل ستایشی را به نمایش بگذارد و جایزه را از آن خود نماید. داوران از اشغال فضای کم و انعطاف پذیری بالای این محصول که به کاربر امکان خم اتوماتیک و دستی را می دهد، تحت تاثیر قرار گرفتند. عملکرد بالای این محصول به دلیل وجود ربات هوشمند و توامندی است که نقش قلب این محصول را بازی می کند. این ربات توقف ها و خم های سریع را میسر ساخته است. در صورتی که نیاز به اعمال یک پروسه بصورت سری، در تعداد بالا باشد، ربات می تواند این وظیفه را به عهده بگیرد. علیرغم آن، کاربر می تواند بصورت دستی و در تعداد کم، قطعات مورد نیاز خود را خم دهد.

 

توضیحاتی در مورد محصول

محصول Xpert 40 به راحتی و در هر محیطی قابل استفاده و عملیاتی است. به دلیل وجود قابلیت جابجایی، به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل می شود. کاربر می تواند در ظرف چند دقیقه ربات این محصول را عملیاتی نماید. بعد از اتصال ربات، دستگاه نهایی بسیار کوچک خواهد بود که آن را به یک راه حل مناسب برای کارگاههای کوچک تبدیل نموده است. در صورتی که از دستگاه استفاده نشود، می توان رباط آن را به راحتی به یک مکان دیگر منتقل نمود.

برای آشنایی بیشتر با این محصول، شما به تماشای ویدیوی ذیل دعوت می نماییم: